نمایندگی فروش توری پنجره upvc وین تک کرج

نمایندگی فروش توری پنجره upvc وین تک کرج, فروش توری پنجره, توری پنجره دوجداره, قیمت پنجره دوجداره, تعویض پنجره دوجداره,

نمایندگی فروش توری پنجره upvc وین تک کرج

یک شنبه 26 آذر 1396
11:28
توری پنجره دوجداره

توری لولایی آلومینیومی، توری ثابت آلومینیومی و توری ریلی آلومینیومی، از جمله توری های قدیمی هستند که برای پنجره های آلومینیومی و یا آهنی به کار می روند که مشکلات فراوانی از نظر پاکسازی و زیبایی با خود دارند و از ورود نور جلوگیری می کند. و لذت دیدن منظره اطراف را به شکل قابل توجهی کاهش می دهند این توری ها با گذشت زمان کهنه شده و تغییر رنگ می دهند بنابراین این توری ها برای فضاهای داخلی شما چندان مناسب نمی باشند. نمایندگی فروش توری پنجره upvc وین تک کرج اعلام می نماید که توری پلیسه بهترین و مناسب ترین توری برای تمامی پنجره ها، درب ها، تراس ها و محیط های بزرگ می باشد. که قابلیت نصب از چپ به راست و همچنین از راست به چپ را داراست. این توری در هنگام بسته شدن مانند آکاردئون جمع می شود. امکان خرابی این نوع از توری ها بسیار کم است و به آسانی پاره و خراب نخواهد شد و برای فضاهایی مانند تراس و بالکن ها بسیار مناسب است. از توری های پلیسه عمودی بیشتر برای پنجره هایی با ارتفاع کم استفاده می شود. و از نوع افقی آن برای پنجره هایی با ارتفاع زیاد استفاده می شود.

توری در و پنجره دوجداره پلیسه رولینگ

در مجموعه های صنعتی شرکت وینتک https://karaj-upvc.com/ از آخرین تکنولوژی و ماشین آلات موجود در این صنعت استفاده میگردد و با اتکا به دانش فنی متخصصان خود و بهترین تجهیزات و ماشین آلات و با داشتن ۱۲ خط اکسترودر از شرکت krauss maffei کشور آلمان اقدام به تولید پروفیل های درب و پنجره دو جدارهupvc کرج با بالاترین استانداردها کرده است.
رنگ بندی پروفیل های نمایندگی فروش توری پنجره upvc وین تک کرج :
پروفیل های upvc به دلیل رنگ ترکیبات مواد اولیه عمدتا بر پایه سفید تولید میشود که این سفیدی و شفافیت نیز با توجه به فرمولاسیون و کیفیت مواد اولیه و ترکیبات مواد استفاده شده در هر شرکتی متغیر بوده، به طوری که در مقایسه با تولیدات شرکتهای مختلف، رنگ و شفافیت کاملا محسوس می باشد. در نمایندگی فروش توری پنجره upvc وین تک کرج https://karaj-upvc.com/ سعی گردیده که با استفاده از بهترین مواد اولیه اروپایی،پروفیل هایی به رنگ سفید و با حداکثر شفافیت ممکن تولید و به بازار درب و پنجره دو جداره کرج عرضه گردد. در نمایندگی فروش توری پنجره upvc وین تک کرج جهت افزایش تنوع محصولات و پاسخ گویی به سلیقه مختلف مشتریان و برطرف کردن نیازهای معماران در طراحی نماهای ساختمانها، اقدام به تولید پروفیل با پوشش رنگی لمینت نموده است که از شرکت های معتبر اروپایی از قبیل RENOLIT تهیه میگردد.

توری یو پی وی سی


شرکت پنجره ماندگار https://karaj-upvc.com/ دارای نمایندگی پنجره upvc وین تک کرج است روند کاری فروش درب و پنجره دوجداره کرج در این شرکت بدین صورت است که ابتدا ابعاد حدودی و مدل درب ها و پنجره های وین تک از مراجعه کنندگان و مشتریان گرفته می شود. سپس این ابعاد حدودی به نرم افزار طراحی درب و پنجره دوجداره وین تک کرج داده می شود تا پیش فاکتوری مبنی بر آن صادر گردد. این پیش فاکتور برای مشتری ارسال می شود و در صورتی که نسبت به قیمت موجود در پیش فاکتور نظر مساعدی داشته باشند یکی از کارشناسان نمایندگی فروش توری پنجره upvc وین تک کرج جهت اندازه گیری نهایی و بررسی دقیق درب ها و پنجره ها به محل مذکور مراجعه می نماید. سپس فاکتور نهایی با توجه به این ابعاد دقیق صادر می گردد و قرارداد منعقد می شود.